15 Temmuz 2009 Çarşamba

Estetik Cerrahi .doktor , güzellik , ameliyat ,ilaç

Estetik Cerrahi .doktor , güzellik , ameliyat ,ilaç

Estetik cerrahi hızla gelişiyor. Özellikle son 10 senede bir çok yenilik oldu ve artık eskiden hayal bile edilemeyen şeyleri yapmak mümkün. Ben bu siteyi hazırlarken hem estetik ameliyatları anlatmaya hem de bir estetik cerrah olarak yaptığım işe bakış açısımı yansıtmaya çalıştım. Sizin dışarıdan göremeyeceğiniz bazı ayrıntıları gösterebilmeye çalıştım. Yazdıklarım sadece benim bakış açımı yansıtıyor, bildiğim ne varsa en açık şekilde anlatmaya çalıştım. Eksik bulduğunuz, sormak istediğiniz herşeyi bana yazabilirsiniz. Hergün gelen bütün e-postaları yanıtlamaya çalışıyorum.

Estetik cerrahide her doktorun farklı yaklaşımları olmasının çok normal olduğunu, bir başkasının benim tavsiyelerimin tam tersini söyleyebileceğini de bilmenizi isterim. Bu doğruları yanlışlar arasında çok net sınırların olmadığı, daha çok kişisel yaklaşımların ön planda olduğu bir tıp dalı.

Sitemde öncesi sonrası hasta resmleri ve ameliyatlar ile ilgili fiyatlar yok. Bu hem yasal bir zorunluluk hem de böyle olması daha iyi diye düşünüyorum. Bunlar dışında benim bildiğim, inandığım herşey var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder